torsdag 13 maj 2010

Vackert


Så himla snyggt!


Jag är med i en stegräknartävling! Det är mycket allvarligt!! Numer tar jag aldrig hissen, parkerar alltid så långt bort som möljigt och har en stepbräda framför TVn. Låter det galet!? Nej, det är det inte. Bara liiite maniskt, kanske...

Idag tog jag en promenad in till Kungsträdgården. Jag bor ju på Söder och är nästan aldrig inne i city. Vi har ju allt här på ön. Annars är det ju nära till både Sicka och Globen om något skulle saknas. Men nu hade jag hört, via rykten, att körsbärsträden blommade i Kungsan. Jag gick hela vägen in och njöt av prakten

Jag passade även på att uträtta lite ärenden. Det ar faktiskt ganska trevligt därborta i City! Jag hade nästan glömt det!? Och det blev över 20.000 steg! Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar