söndag 30 maj 2010

Jag är ju bara bäst!


Jag vann!


Lördagen bestod av en massa jobb. Både jag och frun jobbade. Jag tog med mig sonen på mitt jobb, efterson det var mycket trevligare än att sitta på ett kontor hela dagen. Det var nämligen vad frun hade att göra. På mitt jobb fanns det en popcornmaskin och en mjukglassmaskin som alla kunde ta för sig av. Jag lyckades dock dölja detta faktum till efter lunch. Ett biljardbord lyckades hålla den lille förströdd hela förmiddagen. Snacka om att kunna manipulera sin omgivning!?

På kvällen åkte vi till kusinen med familj och åt en supergod middag. Hela festen gick i Europatema. Vi åt och drack. Och gott var det! Sedan kollade vi Eurovisionfinalen och analyserade alla låtar. Kusinen hade gjort en frågesport om hela evenemanget. Dessutom skulle vi ange kvällens vinnare. Klart jag vann! Jag är ju proffs på melodifestivalen och Eurovision!

Bäst låt vann! Och jag vann familjetävlingen... Tyskland vann! Precis som jag trodde!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar