Torsdagstrött...
Har sagt det förr! Torsdag är den jobbigaste dagen i veckan. Jag är trött!
Dagen började med skit för att sedan bli värre och värre. Just nu sitter jag på tre olika tjänster eftersom det är semestertider. Det brukar gå bra, men nu bröt visst helvetet ut. Alla telefonlinjer ringde och alla ville ha en massa råd, hjälp och saker som skulle skickas ut över hela landet. Jag slet ordentligt! Dagen gick fort med jag är trött.
Jättetrött...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar