Nu kör vi!
På med mörk skjorta, slips och mörk kostym. Passar perfekt i 32 graders värme. Men ser verkligen fräsch ut! Jodå! Eller not...
Först ett "briefingmöte" tillsammand med kollegorna från huvudkontoret "over there" och alla kollegor från Europa. Planer och strategier delgavs. Ett var säkert! Vi äger utställnignen med den största montern och dessutom ett eget internetcafé i den andra utställningshallen. Coolt!
Sedan var det dags för vårt eget satellitesymposium, vilkten blev mycket välbesökt. Därpå följde invigningscermoni, welcomeparty och utställning. Det blev trångt i montern på en gång. Det är riktigt kul ett jobba ihop tillsammans med alla språk och nationaliteter!
Nu är jag trött och helt stum i benen! Som det ska vara! Tjingeling!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar