"In treatment..."
Han är så förståndig och så lyssnande. Han tummar på hakan och lägger huvudet på sne innan han kommer med kluriga frågor och goda råd. Alla avsnitten går som i "slowmotion" på något sätt. Bara ett samtal mellan två människor. Man behöver inte ha en massa acton, effekter och balla klipp. Ett bra manus med bra dialog, sköna skådespelare och en duktig regissör räcker!
Jag vill också sitta i en soffa på en mysig mottagning och berätta om mina vansinnigt intressanta vardagsproblem för en klok person! En person som bara lyssnar till mig och hjälper mig att lösa de där fanatstiska udda och intressanta problem som bara jag har!
Se! Du måste se! Läs här!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar