De lata sköna juldagarna forsätter...
Sov länge, åt lång frukost och gick sedan ut i parken för att testa den nya "Snowracern". Var ute i snön ett par timmar och lekte i snön. När mörkret föll drog vi oss hemåt till en sen lunch. Typ vid 16-tiden. Vi får väl äta middag vid 23!? Vem bryr sig!?
Julmaten börjar ta slut, och det är faktiskt ganska skönt. Jag gillar den goda maten, men efter ett tag kan det bli lite mycket.
Imorgon kommer lillebror med fru och barn. Vi ska leka lite ute, om vädret tillåter. Sedan ska vi allesamman baka pizza. Kusinerna ska få ge varandra sina julklappar. Kanske ska jag spöa dem på Nintendo Wii? (Man kan ju alltid drömma...)
God forsättning på årets sista juldag!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar