Längtar till Grekland!
Ett par år var jag lärare på guideskolan och tillbingade hela december där nere. Hela julstöket och julklappshandeln blev därefter. Flera gånger gick vi på bouzouki och hörde detta...
Efter showen utbröt allmän dans. Jag dansade på scen bredvid Helena Paparizuou... De ni!!?? Det var en skön tid då man kunde strunta i all julhysteri och bara fokusera på jobbet. Sedan när man kom han var julen redan serverad!
Jag älskar och saknar Athen!/Αγαπώ και δεν Αθήνα!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar