tisdag 22 november 2011

Iphone

Fattar inte...

Nu har vi fått en sådan där "tocken däringa Ifåån"! Det är väl egentligen på tiden, men jag gillar den inte. jag använder min mobiltelefon till att ringa samtal i tjänsten och till att skicka något enstaka SMS med. Det är allt.

Varför får man ingen bruksanvisning med telefonen? De där människorna på Apple verkar tro att alla fattar hur deras grunkor fungerar på direkten!? Varför då? Bara att lista ut hur man får in simkortet tog ett par timmar. Puh!

Kollegorna är helt lyriska. De laddar hem appar och förkovrar sig i en rasande hastighet. De flesta har stora barn som lär dem alla finesser. Det har inte jag! Jag får kämpa på och lära mig av alla misstag. Jag vet att det kommer att bli bra med att ha både mail och säljsystem direkt i mobilen och kunna jobba effektivare, men just nu är jag bara trött på skiten!

Jag saknar min gamla Nokia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar