Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

Ha ha ha...håller inte riktigt med dig där...Malmö är nog inte mer grått än Stockholm.
SvaraRaderaDetta är bara lite tillfälligt regn som passerar förbi...SOLEN O VÄRMEN KOMMER...var lugn!
Beskrivningen passade perfekt i torsdags, och ganska bra igår. Men nu är bilden en annan! Sonen och frun är nere och tar ett dopp i havet. Och jag packar inför ett par dagar i Danmark. Sommaren är fin i alla skepnader!
SvaraRadera;-D