Ja, den var väl kul...
Jag fick en tidig namnsdagspresent igår. Då svärmor var barnvakt smet vi iväg på bio. Bio passar perfekt då hela vår semester verkar regna bort här nere i Skåne!
Vi såg filmen "Bridesmaids". Den var väldigt "tjejig"! Jättemycket tjejfilm, faktiskt! Men den hade sina poäng, Den var riktigt kul och rapp. Se den och skratta gott!
Men den kommer inte bli ett minne för livet... Se den, skratta, ha kul och glöm!
Kali nichta!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar