Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Ville bara säga (med stolthet i rösten...hahaha)
SvaraRaderaatt jag klarade oxå hela melodikrysset alldeles ensam. Sambon kör loppet Ringsjön runt så idag var det upp till mig att fixa det...hahaha.
Tränat på crosstrainern i en 1/2 timme o nu ska jag lägga mig i solen till sambon kommer hem.
Ha en skön helg, hoppas att ni har lika somrigt o varmt som vi har det!
Hej från soliga Skåne
Toppenbra!
SvaraRaderaVarm helg och varm vecka. 27 grader idag. Det är lite mycket när man bor mitt i stan. Men man ska väl inte klaga.
Varma Stockholmshälsningar!