ONOFF ser dig...
Idag gick jag in och kollade vilka träffar jag fått på bloggen. Gissa vad jag upptäckte!? Jag har fått några träffar från ONOFF! Vad håller de på med!? Alla träffarna hade kollat på det här inlägget.
Vad är meningen? Har de en säkerhetsavdelning som kollar allt som skrivs om dem? Tyckte de jag var negativ? Är jag hotad? Kommer mina pengar att återbetalas!?
Kanske att den där lilla kundombudsmannen (som faktiskt verkar vara trevlig) och deras säkerhetsavdelning inte fattar att jag kan se om de är inne på bloggen!? Osmart, kära ONOFF!
ONOFF, ONOFF, ONOFF, ONOFF... Om jag skriver deras namn en massa gånger kanske jag får jättemycket träffar från ONOFF!?
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar