Kul!
Det gick bra idag! Riktigt bra, faktiskt! Om man får skryta, alltså? Och det får jag! Det är ju min blogg!
Jag fick en present! Jag fick en vetekudde! En sådan där som man värmer i mikrovågsugnen och lägger på ömmande axlar och rygg. Perfekt! Det var längesedan jag hade en sådan. Ikväll ska jag ta ett bad, värma kudden och slappna av i mina ömmande, upphissade axlar! Puh!
Torsdagen är nog den jobbigaste dagen. Man är lite utarbetad men än inte riktigt framme vid helgen. Ett dygn till... Stå ut! Vad bra med ett lite "vetekuddspa"!?
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar