måndag 20 september 2010

Nej!



Nej, nej, nej, nej....


Gud vad jag skäms! Hur kunde ni rösta in rasister? Vi har ju lagar mot rasism! När jag går på stan så går jag med blicken nedåt. Jag är helt enkelt för generad att att möta någon annans blick.

Vi bor i ett mångkulturellt samhälle! Folk har alltid rört på sig! På femtiotalet kom italienarna och jobbade på Scania. På sextiotalet kom jugoslaver och greker då vi behövde en massa arbetskraft. Finnarna har vi tagit emot hela tiden. Vi har tagit emot en massa välutbildade människor som vill jobba hos oss. En massa nya företag har startat och ger klirr i kassan för staten.

Skillnaden nu är att de som kommer är trasiga, traumatiserade flyktingar. Folk som inte alls vill lämna sina länder, utan som tvingats till det för att överleva. Tror ni Sverige är så himla fantastiskt? Kolla vädret utanför ert fönster! Det finns faktiskt bättre länder!!

Nu går 40-talisterna i pension. Snart blir de sjuka och krassliga. Vem ska torka bajset i deras rumpor!? Vi behöver mer folk i vårt land! Vi är för få för att kunna ta hand om denna jättegeneration. Vem ska göra jobbet?

Kanske skulle man deportera alla skåningar och blekingar från Stockholm!? Skicka dem på godsvagnar hem till Skåne och Blekinge. Sedan sätter vi alla spadarna i jorden och separerar dessa smittade landskap och ger dem till Danmark. Där finns det ju bara en massa galna rasister. Då skulle vi slippa dem!

Fast, vid närmare eftertanke, då skulle ju jag också bli en djälva Sverigedemokrat...
Åh, vad jag skäms!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar