Karl Johans gate...
Packar väskan för att åka iväg till Oslo. Jag hoppas bli riktigt inspirerad av tiden där. Ska kolla på en utbildning, som jag själv brukar hålla i Sverige. Man behöver lite nya idéer då och då.
Hoppas på att hinna uppleva staden lite, även om tiden är knapp. Vill kolla affärer, promenera på Karl Johans gate och kolla in Akershus.
Går det så går det!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar