Fel ikväll med...
Förra veckan röstades våra favoriter ut, "CC & Lee" och kvar var katastroferna "Patrik´s Combo"! Helt obegripligt! Knäppskallarna från Östersund är fortfarande kvar trots idiotiskt framträdande, men en snöskoter och falsksång.
Bäst ikväll var Elisa´s och Donnez, Willez var ganska dåliga då de inte kunde sjunga ikväll. Men sämst var i alla fall Patrick´s Combo. Ut åkte Donnez! Helt fel!
Nu ska jag istället se "Så mycket bättre" på TV4play...
Nej, jag är ingen dansbandsnörd! Men jag gillar "Dansbandskampen" av någon anledning...
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar