Progressiva glas...
Mina nya glasögon har kommit! För första gången har jag fått progressiva glas. Det känns mycket ovant, och jag vet inte riktigt om jag gillar dem. Enligt optikern ska jag testa dem i minst två veckor för att träna upp mina ögon på det nya sättet att se. Ja ja, vi får väl se hur det går!
Glasögonen är väldigt runda! Jag ser ut som en uggla!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar