Trött...
Trött, trött övermåttan trött! Idag var det en tung, grå och tröttsam dag. Det märks att man inte haft någon helgvila och är inne på sin nionde arbetsdag i rad. Oj, vad jag tycker synd om mig själv! Men det blir kompledigt snart!
Vi kommer fira jul nere i Österrike. Där kommer vi glida runt i backarna, sola oss på små uteserveringar och leva livet! Heja för ledighet! Men tills dess, lite mera jobb...
Jipii!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan


Hej, tror att din blogg blivit lite konstig, brukar ju följs den men den låg nere ett bra tag efter aug. 2011. Nu kommer dina inkägg upp ibland o ibland hinner jag inte läsa dem förrän att de försvinner igen.
SvaraRadera