Ikväll ska jag gå på krogen! Oj vad det ska bli roligt!
Det finns en kvartersrestaurang som följt mig hela mitt vuxna liv. Här satt vi och drack husets rödtjut på 80-talet, otaliga middagar och "sjöslag" på 90-talet, lite mer städade middagar på 00-talet, eller inte...!? Vi festade loss ganska ordentligt då med. Nu ska vi inviga 10-talet!
Alla de gamla vännerna kommer; "Syster", Läraren/kocken, Ekologen, Läraren/fd kollegan, Dramamuppen, Partyprinssessan och jag. Från Bollnäs i norr till Skåne i söder kommer de resande.
Vänta inte uppe på mig! Kali nichta!
Livet just nu för en krögare...
-
Jag har nog aldrig varit så stressad som jag är nu. Vi har mycket att göra
vilket ju är väldigt kul. Men, vi hinner liksom aldrig med trots att vi
al...
4 veckor sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar